Regulamin

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://app.efecompany.pl/.
  2. Właścicielem i administratorem serwisu jest:
    EFE Company Rafał Cierkos,
    ul. Jana III Sobieskiego 76/78/23a,
    42-217 Częstochowa,
    NIP: 5732958780,
    e-mail: [email protected].
  3. Serwis umożliwia rejestrację użytkowników – agentów ubezpieczeniowych – oraz zakup leadów, czyli umówionych spotkań z klientami zainteresowanymi ofertami ubezpieczeniowymi.

§2. Rejestracja i konto użytkownika

  1. Rejestracja w serwisie jest bezpłatna i dobrowolna.
  2. Użytkownikiem serwisu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba działająca w imieniu takiej firmy.
  3. Podczas rejestracji użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane kontaktowe i firmowe.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania poufności danych logowania do konta.

§3. Zakup monet i leadów

  1. W serwisie obowiązuje system płatności za pomocą monet.
  2. Użytkownik może zakupić pakiet monet, które następnie wymienia na leady (umówione spotkania).
  3. Po zakupie monety są przypisywane do konta użytkownika.
  4. Zakup monet jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie świadczenia usług cyfrowych – w związku z czym użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy.

§4. Lead – definicja i realizacja

  1. Lead oznacza umówione spotkanie z osobą fizyczną lub przedstawicielem firmy zainteresowanym ofertą ubezpieczeniową.
  2. Spotkanie odbywa się osobiście lub telefonicznie – zgodnie z ustaleniami i preferencją klienta końcowego.
  3. Po pobraniu leada użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z klientem.

§5. Reklamacje i zwrot monet

  1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą zakupionego leada w przypadku, gdy:
    • a. lead zawiera nieprawdziwe dane kontaktowe,
    • b. osoba nie była zainteresowana rozmową lub zaprzeczyła zainteresowaniu produktem,
    • c. nie można było się skontaktować mimo wielokrotnych prób.
  2. Zwrot monet za reklamowany lead odbywa się zgodnie z poniższymi zasadami:
    • a. 100% zwrotu monet – za pierwsze 5 reklamowanych leadów.
    • b. Jeśli udział reklamowanych leadów przekracza:
      • - 20% – zwracane jest 80% monet.
      • - 40% – zwracane jest 70% monet.
      • - 50% lub więcej – zwracane jest tylko 50% monet.
  3. Zwroty monet mogą być również rozpatrywane indywidualnie za porozumieniem stron, jednak nie jest to warunek konieczny do ich uznania.
  4. Administrator (EFE Company Rafał Cierkos) zastrzega sobie prawo do:
    • a. odrzucenia reklamacji lub pomniejszenia zwrotu, jeśli użytkownik nie stosuje się do wskazówek i zaleceń zawartych w opisie lub komentarzu do leada,
    • b. usunięcia konta użytkownika w przypadku nadużywania procedury reklamacyjnej, w szczególności gdy liczba zwrotów jest nieproporcjonalnie wysoka lub sugeruje nieuczciwe działania.
  5. Reklamacje należy składać w panelu klienta w serwisie lub kontaktując się bezpośrednio z administratorem na adres e-mail: [email protected].
  6. Reklamacje można składać do 7 dni kalendarzowych od momentu zakupu leada. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
  7. Lead może być przedmiotem reklamacji tylko raz, nawet jeśli zostanie ponownie zakupiony przez tego samego Usługobiorcę dla innego produktu lub usługi.
  8. Anulowanie reklamacji jest możliwe tylko wtedy, gdy reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona.
  9. Wszystkie reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio w serwisie, korzystając z dostępnej opcji na liście kupionych Leadów, a w przypadku niedostępności tej opcji – z innej przyczyny niż brak wystarczającej liczby punktów reklamacyjnych wymaganych do złożenia danej reklamacji – drogą mailową na adres: [email protected].
  10. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 7 dni od otrzymania dostępu do danych Leada. Usługodawcy przysługuje 14-dniowy okres na odpowiedź. 7-dniowy termin na złożenie reklamacji rozpoczyna się dokładnie w momencie zakupu leada.
  11. Możliwe powody reklamacji to:
    • a. brak kontaktu,
    • b. brak możliwości przedstawienia oferty,
    • c. brak rozwiązania produktowego dla danego Klienta,
    • d. naruszenie regulaminu bądź obowiązującego prawa.
  12. Usługodawca może skontaktować się z Klientem w sprawie dokonanej reklamacji. Reklamacja zgłoszona z powodu niezgodnego ze stanem faktycznym może skutkować wyłączeniem możliwości dokonywania reklamacji przez Użytkownika.
  13. W przypadku zwrotu monet, Usługobiorca traci dostęp do danych Klienta w serwisie i jest zobowiązany do zaprzestania przetwarzania danych na podstawie udostępnionego zapytania. Dalszy kontakt z Klientem w sprawie tego Leada wymaga odrębnej zgody uzyskanej bezpośrednio od Klienta.
  14. W razie naruszenia pkt. 13, Usługobiorca zapłaci karę w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), co nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Usługodawcę roszczeń na wypadek skargi Klienta lub stron trzecich.
  15. Usługodawca ma prawo odmówić zwrotu monet w przypadku zgłoszenia przez Klienta nieetycznego zachowania Usługobiorcy (np. wulgarnych wypowiedzi lub podobnych w trakcie rozmowy z Klientem), przez które Usługobiorca lub inni Użytkownicy nie mieli możliwości przedstawienia oferty Klientowi.

§6. Rozwiązanie umowy przez Usługobiorcę

  1. Usługobiorca może w każdej chwili wypowiedzieć umowę na świadczenie Usługi, określonej w niniejszym Regulaminie, ze skutkiem na koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego.
  2. Wypowiedzenie jest równoznaczne z usunięciem konta Usługobiorcy przez Usługodawcę z Marketplace.
  3. W przypadku rozwiązania, wypowiedzenia, rezygnacji z Usługi, Usługobiorcy nie przysługuje zwrot monet zgromadzonych na koncie Usługobiorcy.
  4. W celu rozwiązania umowy, należy wysłać odpowiedni wniosek na adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres: EFE Company Rafał Cierkos, ul. Jana III Sobieskiego 76/78/23a, 42-217 Częstochowa.

§7. Zawieszenie, ograniczenie, pobranie monet i zakończenie dostępu do Marketplace przez Usługodawcę

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo ograniczenia, czasowego zawieszenia (zablokowania), pobrania monet, a w ostateczności także całkowitego zakończenia świadczenia swoich usług w Marketplace na rzecz danego Usługobiorcy.
  2. Podstawami do ograniczenia, zawieszenia lub zakończenia dostępu są:
    • a. nieuregulowanie przez Usługobiorcę wymagalnych należności względem Usługodawcy lub całkowity brak aktywności (logowania) przez min. 24 miesiące;
    • b. całkowity brak aktywności (logowania) przez co najmniej 24 miesiące - konto po tym czasie zostanie zamknięte, bez możliwości jego przywrócenia, a saldo monet i saldo reklamacyjne zostaną wyzerowane; Usługobiorca zostanie uprzedzony o tym fakcie na 30 dni przed terminem planowanego zamknięcia konta, aby uniknąć zamknięcia konta wystarczy zalogować się do Marketplace;
    • c. podanie przez Usługobiorcę w ramach usługi Marketplace niepełnych (w przypadku wymaganych danych) lub nieprawdziwych danych kontaktowych (np. imię i nazwisko, firma, adres) lub oświadczenie nieprawdy, dotyczące uprawnień do przedstawiania ofert ubezpieczenia;
    • d. wysyłanie wiadomości o charakterze spamu do Klientów lub Usługodawcy;
    • e. składanie zapytań o ofertę ubezpieczenia lub produktu finansowego poprzez Marketplace lub serwisy należące do Usługodawcy, będąc jednocześnie stroną świadczącą usługi w Marketplace;
    • f. próby naruszenia bezpieczeństwa usługi Marketplace, w szczególności prób nieautoryzowanego dostępu do danych Klientów przechowywanych w Marketplace;
    • g. używanie aplikacji lub skryptów służących do automatycznego zakupu Leadów;
    • h. naruszenie dobrego imienia Klientów, Usługodawcy lub Usługobiorców oraz inne działania, które uniemożliwiają Usługobiorcom prawidłowe korzystanie z Usługi;
    • i. skorzystanie przez Usługodawcę z prawa do zakończenia świadczenia usług z nadrzędnego powodu, który wynika np. z prawa krajowego;
    • j. wielokrotne naruszenie Regulaminu przez Usługobiorcę, a w szczególności ponowne naruszenie pomimo zwrócenia się przez Usługodawcę o zaprzestanie naruszeń.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług dowolnemu Użytkownikowi, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia:
    • a. W przypadku wypowiedzenia umowy w tym trybie, jeśli na koniec okresu wypowiedzenia Użytkownikowi pozostaną na koncie monety do wykorzystania na zakup leadów, ostatnia(e) faktura(y) zostaną skorygowane proporcjonalnie do liczby niewykorzystanych monet na koncie, z potrąceniem wcześniej naliczonych monet bonusowych, a skalkulowane w ten sposób środki zostaną zwrócone Usługobiorcy na rachunek bankowy, z którego opłacone zostało zamówienie.
    • b. W przypadku wypowiedzenia umowy w tym trybie, jeśli Użytkownik będzie rejestrować się ponownie w Usłudze Organizatora, Usługodawca może bez zachowania okresu wypowiedzenia zamknąć konto takiego Użytkownika, a ewentualne wpłaty dokonane przez tegoż Użytkownika zostaną przeznaczone na koszty obsługi, do kwoty 395 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych). Wszelkie dodatkowe wpłaty od takiego Użytkownika zostaną przekazane na dowolnie wybraną przez Usługodawcę Organizację Pożytku Publicznego.

§8. Zapisy końcowe

  1. Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu w następujących przypadkach:
    • a. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, która ma bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
    • b. nałożenie określonych obowiązków przez organy państwa;
    • c. konieczność przeciwdziałania nadużyciom dokonywanym w związku z korzystaniem z Usługi;
    • d. poprawa ochrony prywatności Usługobiorców i Klientów;
    • e. zmiany cennika;
    • f. zmiany sposobów płatności;
    • g. zmiany w polityce prywatności;
    • h. zapobieganie nadużyciom;
    • i. poprawa bezpieczeństwa danych;
    • j. zmiany techniczne i funkcjonalne;
    • k. usprawnienie działania Usługi i obsługi Usługobiorców;
    • l. zmiany w zakresie świadczonej Usługi, w tym wprowadzanie nowych;
    • m. zmiany redakcyjne.
  2. O wszelkich zmianach Regulaminu Usługobiorca zostanie poinformowany w terminie minimum 14 dni przed wejściem zmian w życie.
  3. Zmiany wchodzą w życie we wskazanym przez Usługodawcę terminie, nie krótszym niż 14 dni od poinformowania o zmianie Regulaminu, chyba, że przepisy prawa powszechnie obowiązującego stanowią odmiennie.
  4. Korzystanie z Usługi jest możliwe po zapoznaniu się i akceptacji aktualnie obowiązującego Regulaminu i Polityki Prywatności.
  5. W przypadku braku akceptacji planowanych zmian przez Usługobiorcę, Usługobiorca powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od ogłoszenia zmian, powiadomić o tym Usługodawcę. Wypowiedzenie umowy przez Usługobiorcę w tym trybie odnosi skutek po upływie 14 dni od powiadomienia Usługobiorcy o zmianie Regulaminu.
  6. W przypadku wysłania wniosku o rozwiązanie umowy po upływie 14 dni od powiadomienia Usługobiorcy o zmianie Regulaminu, wypowiedzenie umowy przez Usługobiorcę odbędzie się na zasadach określonych w aktualnie obowiązującym Regulaminie.
  7. Usługodawca może wprowadzić zmianę Regulaminu bez zachowania 14-dniowego terminu, o którym mowa w pkt. 2 i 3, w tym ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy:
    • a. podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązana jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia jej dotrzymanie ww. 14-dniowego okresu powiadomienia;
    • b. musi w drodze wyjątku zmienić Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianym i bezpośrednim zagrożeniom związanym z ochroną usług pośrednictwa internetowego, Usługobiorców lub Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.09.2025 i zastępuje w całości wcześniej obowiązujący Regulamin.

§9. Polityka prywatności i ochrona danych

  1. Administratorem danych osobowych jest EFE Company Rafał Cierkos.
  2. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji usług oraz kontaktu handlowego i obejmują: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny.
  3. Dane nie są udostępniane osobom trzecim bez zgody użytkownika.
  4. Użytkownik ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych.
  5. Strona wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy funkcjonalności. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich używanie.

§10. Zasady odpowiedzialności

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność sprzedaży oraz dalsze działania użytkownika względem klienta.
  2. Administrator nie gwarantuje finalizacji sprzedaży ubezpieczenia.
  3. W przypadku wykrycia nadużyć, administrator może zablokować konto użytkownika.

§11. Cennik i płatności

  1. Zakupu leadów dokonuje się poprzez zakup monet w systemie.
  2. Koszt leadów jest uzależniony od wielkości firmy klienta (liczby pracowników).
  3. Szczegółowy cennik dostępny jest po zalogowaniu do konta użytkownika i może ulegać zmianom.
  4. Zakupione monety nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji objętych reklamacją, zgodnie z §5.